donderdag 2 mei 2013

en toen hadden we weer bingo

En we hebben weer een bingo.
Gefeliciteerd Tineke!!!!
toch fijn he dat je een bingokaart gekregen hebt van me hé. Ik heb meteen de envelop op de post gedaan voor je hopelijk heb je hem dan nog morgen of zaterdag.
Tineke wil je aub nog even foto's maken, want (domme ik) ik ben helemaal vergeten een foto te maken van het enveloppie.
 
We hebben nu alleen nog de diagonaal van links boven naar rechts onder. De andere is nu vergeven aan Tineke.
Dan nu de cijfers voor vandaag.
2
en 5
Kijken hoe snel we nu weer bingo hebben.

5 opmerkingen:

  1. Hoe stuur ik een foto naar je of zal ik hem morgen op min blog zetten?
    Met een link naar jouw blog?
    O enne bedankt hé, leuk , ben ik nou klaar of nog verder meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zie het al ik moet een foto van de post maken, pffff, ik krijg er een kleur van, morgen toch mijn haar maar blond verven!

      Verwijderen
    2. HIHI nee joh helemaal niet. Ik was gewoon zo dom om niet een foto te maken. En nee je hoeft niet te bewijzen of je wel bingo hebt. Ik heb jou bingokaart hier ook ;-) Dus ik weet dat je gelijk hebt X

      Verwijderen
  2. feliesssss aan tineke!!

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!