woensdag 1 mei 2013

Gelukkig in de liefde of toch niet?

In een paar dagen tijd win ik de ene naar de andere give away. Geweldig toch. Ik dacht je ik doe wel mee aan die give aways, maar winnen doe ik toch niet. Nee bij ons thuis zeggen we dan altijd.

IK BEN GELUKKIG IN DE LIEFDE.
 
Nou ik kan jullie vertellen ik vraag het me af hoor of ik nu echt gelukkig ben in de liefde, want ik een paar dagen tijd win ik gewoon 3 give away's. Helemaal leuk vind ik dat. Ik lig al een paar dagen bij de brievenbus, maar helaas er kwam niets binnen. Toen eergisteren. Toen kwam de give away van Haakjuffie binnen.
 
Bij de laatste give away (van haakjuffie) werd er gevraagd om je theemomentje.
 
Nou aangezien ik heel wat thee drink kom ik heel wat momentjes gaan omschrijven, maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wel momentje ga je dan opschrijven. Nou ik schreef dit:
 
Ja als echte theeleut zat ik in spanning af te wachten met wat voor een leuk iets je zou komen. Nou deze theeleut wilt zeker mee doen aan deze give away :D Tuurlijk zet ik ff een linkje op mijn bloggie's

Thee momentje? Mmmm, daar kan ik wel een boek over schrijven aangezien ik iedere dag veeel heeel veeel thee drink (ja dus een echte theeleut), maar welk verhaal vertaal ik je nu??

Nou dan ga ik voor de thee momentjes met mijn moeder. Vroeger als we uit school kwam deden we altijd met mijn moeder een kopje thee drinken met een koekje. Dat koekje was toen de tijd het belangrijkste hoor die thee moest anders kregen we geen koekje haha en nu? Nu, als ik bij me moeder ben, doe ik graag dat thee momentje over. En ja natuurlijk met een koekje :D
 
 
Hiermee won ik de give away. Geweldig natuurlijk, maar wat ik ook heel lief vond was dat Haakjuffie gewoon nog extra aandacht ga aan mijn blog. Dan zijn haar heb ik dan nu ook weer wat extra volgens. Dat vind het ook heel erg leuk. Bedankt lieve haakjuffie.
 
en voor de nieuwe volgers.
Leuk dat jullie me nu volgen. Ik vind het heel leuk als jullie berichtjes achter laten. Veel lees plezier hier!

Natuurlijk willen jullie weten wat ik gewonnen heb. Nou dit.
Een theezakjeshouder en want voor een een heeeeele gezellige. Hij staat hier dan ook gewoon op de kast in de woonkamer, want het is gewoon zonde zo leuk ding in de kast te zetten toch?
Kijk ook even bij haakjuffie die heeft ook echt een leuke blog.
 
Vandaag hoorde ik een zware plof toen de postbode de post door de brievenbus drukte. Ik wist meteen dat er iets leuks bij zou zitten.
Ja de give away van Janny van Creatief met mij (kijk ook even bij Janny)
Ook hier ben ik heel blij me en krijg niet alleen het leuke vogeltje zoals verteld was. Nee ik kreeg nog meer.  Kijk.
 
Een lief kaartje met daarop 2 wasknijpers met een bloem er op. Ik weer nu al dat ze leuk gaan staan in mijn hobbyruimte :D en een slinger van rood/witte hartje ook heel leuk. Die ga ik nu netjes opbrengen, maar die passen zeker bij mijn rode harten thema.
Ik weet niet wat voor een kleuren de andere twee winnaars hebben gekregen, maar ik ben heel blij met mijn kleurtje hij past precies bij mijn lente thema en heb hem daar dus ook bij gehangen.
 SCHATTIGE HÉ!!
De andere give away kan ik jullie helaas nog niet laten zien. Deze heb ik nog niet ontvangen, maar ja die moet ook helemaal vanuit België komen. Ja als de postbode helemaal van uit België moet komen fietsen dan duurt het natuurlijk nog wel wat daagjes ;-)
 
 

1 opmerking:

  1. Fijn dat ie binnen is, geniet er maar van, hij is met liefde gemaakt.
    Wat een mooie dingen heb je verder nog gekregen zeg! Erg leuk!
    En wat staat dat allemaal fleurig, krijg er een lente gevoel van ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!