woensdag 1 mei 2013

Klus 125 Post/kleefplaats

Hebben jullie dat ook een plek waar je altijd de post neerlegt. Hier hadden we het nooit, want ik bekeek eigenlijk altijd meteen de post, maar ik met de laatste tijd (misschien tijd gebrek??) dat het vaak een paar dagen op de hoek van de ligt. Kijk zo
Niet echt een fraai gezicht hé. Nee dus vandaag hier maar eens verandering in brengen. Natuurlijk alles even doorlezen en ook meteen actie ondernemen voor die dingen waar actie voor nodig was. Er was een boel oude papier bij dus dat ging meteen weg. Toen hield ik nog een klein stapeltje over. Een brief waar ik gegevens in moet vullen. Meteen maar doen en weer klaar leggen om weer op de post te doen. Een betaling die nog gedaan moet worden, afgehandeld. Zo ook weer een beetje administratie weggewerkt dus. Poeh dan heb ik het voor van de week weer even gehad (hoop ik). Ook kreeg ik nog leuke post kijk HIER!
 Maar voor nu is het hier in ieder geval weer lekker opgeruimd.
 
 Opruimtijd: 60 minuten (1 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!