vrijdag 17 mei 2013

Oeps vergeten dus vandaag dubbele cijfers

Ja stom stom stom. Door alle drukte van gister (niet dat het vandaag veel anders is) ben ik helemaal vergeten  de cijfers te bloggen. Dus vandaag gewoon dubbele cijfers dan maar hé.

Inmiddels heb ik ook al weer iets leuks bedacht voor het weekend en ja wel hebben een heerlijke extra lang weekend dus ook extra cijfers :D, maar daarover morgen meer. NU......

DE CIJFERS....
14
28
9
en 2
Wat kosten me dit veel moeite om op internet te krijgen zeg. Nou vandaag dus even geen klus verhaal van mij, want alleen met dit blogje was ik al een half uur mee bezig. Wat een ramp. Het internet is vandaag zo traag niet normaal en TV en de telefoon doen het ook al niet. UPC gebeld, maar het ligt aan manlief hij moet nog een kastje installeren wat hier al 2 weken ligt grrrr. Vanavond zou hij het doen dus.... Morgen ben ik er weer, dan met het verhaal vandaag. Nu gewoon even met een boek op de bank. Dat is gek haha. Wordt gewoon gedwongen. TOT MORGEN!!!


2 opmerkingen:

  1. ha ha je houdt het spannend voor de mensen

    succes met internet

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er weer twee weggekrast! Dank voor al je moeite, jammer dat het niet zo mee

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!