dinsdag 14 mei 2013

Terug van mijn MIJ-week en .....

Zoals ik jullie al liet weten heb ik een fijne MIJ-week gehad. Om te beginnen wil ik jullie toch nog een paar foto's laten zien, die ik toch graag vast wilde leggen. Deze bijvoorbeeld. We liepen redelijk afgelegen en wat kwamen we tegen DIT!!!
Geweldig toch dat dit nog kan. Niemand die het in de gaten houd, gewoon een tafeltje met lekker en een koelbox vol heerlijke koele drankjes. Gewoon wat geld in het spaarvarkentje stoppen en je mag het pakken. 
FANTASTISCH!! 
Er lag zelfs een schriftje bij waar je wat ik kon schrijven (natuurlijk even gedaan). Wil je dit ook mee maken loop dan het pieterpad van Swolgen naar Venlo of van Venlo naar Swolgen dan kom je deze ook tegen ;-)

Ook kwamen e langs mooie natuurlijk tafereeltjes zoals zit. 
Deze zwaan lag gewoon stil midden in dit stroompje (helaas zie je het niet zo goed op de foto), dat was zo'n mooi gezicht.
 Hier mijn uitgetelde Lobbes met een handdoek om het wat extra te koelen.
 Toen ik thuis kwam lag er ook nog leuke post op me te wachten. Ik had jullie al verteld dat ik een give away gewonnen had die uit België moest komen. Nou het is binnen. Wat vinden jullie er van?
 Ik vind ze geweldig. Ze ruiken ook zo lekker. Jammer dat jullie het niet kunnen ruiken.
 Ook kreeg ik er nog een visitiekaartjesmapje bij. Ook heel leuk.
Dank je wel Sarah. Ze heeft trouwens ook een hele leuke blog. Kijk hier maar

Ook zat er nog bij de post een envelop zonder postzegel. Wat moest daar nou in zitten. Nou dit.
Een bedankje voor het collecteren.

Omdat ik gister te moe was om nog te bloggen (de dag verliep helaas niet zoals ik het wilde). Vertel ik jullie nu dit verhaal ook meteen even.

Toen ik thuis kwam heb ik het meeste zo weer van mij afgegooid (ja ik weet het een nare gewoonte waar ik nog niet vanaf ben). Kijk dit kan natuurlijk niet hé.



 Dus opruimen maar. Na een klein uurtje zag het er al weer zo uit.

 

Deze was helaas gesneuveld bij thuiskomst. Een beetje dom. Ik had hem zo los in mijn rugzak gestopt en deze bij thuiskomst gewoon neer geploft. Ja natuurlijk om mijn bril. Kapot. Die meteen maar klaar gelegd om te kijken of hij weer te maken is (helaas niet meer mogelijk dus ik moet opzoek naar een nieuwe zonnebril)

en nu dus weer even bij houden hé (best moeilijk hoor, maar goed ik ga het wel doen)

2 opmerkingen:

  1. flink geruimd, leuke post gehad heerlijk

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zaalige foto 's meid . Bijzonder zo ' n tafeltje , dat maak je idd bijna nergens meer mee . Die lieve Lobbes , wat een schatje zeg . En wat is je huis netjes geworden weer ! Jammer van je bril . Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!