zondag 19 mei 2013

VERANDERINGEN.

Zoals ik jullie in mijn blog van afgelopen zondag vertelde heb ik veel geleerd van mijn MIJ-week. Ik ben mezelf een aantal keren tegen gekomen, zowel geestelijk als lichamelijk, maar heb er weer veel van geleerd en waar ik ook graag wat mee wil gaan doen. Dusss......
Veranderingen zijn onderweg.
 
Een van de dingen is dat ik alles leuk vind. Ik heb veel te veel dingen die ik leuk vind, waardoor ik veel te veel dingen wil doen (en dat gaat gewoon niet). Toen ik aan Klus in huis begon, wilde ik graag alle klusjes in mijn huis eens af kunnen strepen. Inmiddels ben ik tot de ontdekking gekomen (wel driekwart jaar later, maar goed), dat de meeste klusje die ik toen opgeschreven heb nog steeds niet uitgevoerd zijn. (dat schiet niet echt op dus) Wel heb ik er heel wat hobby's bij gekregen zoals: bloggen, naaien, haken, en snailmailen. Allemaal leuk natuurlijk, maar niet handig dat mijn andere klusjes nog niet geklaard zijn. Ik heb me nu dan ook voorgenomen mijn kluslijst eens af te gaan werken. Een van mijn belangrijkste klus is mijn hobbykamer, waar ik eigenlijk niet eens meer kan hobbyen, omdat het een grote puinhoop is. Ik heb me dan ook voor genomen om iedere week 1 uurtje (in welke vorm dan ook) aan deze kamer te besteden (tot dat het af is), zodat ik eindelijk deze eens van mijn lijst kan afstrepen.

Vandaag ben ik begonnen met het eerste half uurtje, maar hierover vertel ik jullie morgen meer.

Ook heb ik me voorgenomen om wat meer tijd voor mezelf te nemen, dus ook wat minder te gaan bloggen. Dit houd niet in dat ik stop met bloggen. Nee, daarvoor vind ik het dan toch net te leuk. Alleen voelt het soms toch wel een beetje als een verplichting om iedere dag te bloggen. Ik, plichtsgetrouwe troela, ga daar dus NU mee stoppen. (maar hopen dat me dit lukt) Ik heb besloten om te stoppen met deze blog en verder te gaan met mijn andere blog. Onny's. Daar ga ik wat andere indeling aan de blog geven. Niet alleen mijn creaties komen daarvoor bij, ook ga ik daar mijn klus in huis in verwerken. Zo heb ik ook nog wat andere ideeën die waarschijnlijk nog wel uitgewerkt gaan worden in die blog.

Dus ik zou zeggen wil je me blijven volgen wordt dat volger van mijn andere blog Onny's. Op deze blog ga ik nog door tot uiterlijk een van deze maand en dan wil ik helemaal overstappen naar mijn andere blog. Dit houd dus in dat ik de komende tijd misschien wat minder ga bloggen. Om te vieren dat ik voor mezelf gekozen hebben, zal ik in juni op mijn andere blog een Give Away doen.

Ik hoop dat jullie als lezers allemaal met me mee gaan naar mijn andere blog, want ik vind het heel erg leuk dat jullie me allemaal volgen.

2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk verhuis ik met je mee!
    xx Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gelijk met je meeverhuisd.
    Ik herken het wel hoor, ik stort me ook regelmatig in iets nieuws en vraag me daarna af waarom ik het zo druk heb. Het opruimproject helpt me erbij om beter op koers te blijven.
    Heel goed besluit van je.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!