woensdag 29 augustus 2012

Klus 1 Medicijnkast opruimen


Opzoek naar medicijnen ergerde ik me aan dit kastje dus tijd om op te ruimen. Mijn eerste klus dus. Helaas omdat ik nog niet wist dat ik zou gaan bloggen alleen maar een foto van na.
 
Een boel medicijnen kon ik zo weg gooien (ja natuurlijk netjes naar de apotheek brengen dat doe ik straks), die waren allemaal over datum.
En dan blijf de medicijndoos en verbanddoos over.  
In het onderste schap komen de medicijnen van onze Lobbes aan de linkerkant erbij. Dan heb ik alle medicijnen mooi bij elkaar, maar de meeste liggen nu nog even bij de spullen voor de vakantie, want dat moet natuurlijk ook mee.

Meteen maar de andere kast erbij doen zoveel werk is dat ook weer niet. Ja, als je dan toch bezig bent valt het allemaal wel weer mee.

Voor:                                                                            
Na:

Zo weer netjes. ;-)
 
Deze METEEN op de plek gelegd waar ze horen de voorraad kist van de badkamer
                                    
en deze spullen in de prullenbak natuurlijk netjes scheiden plastic bij plastic en het overige in de gewone afvalbak.               
                                       
 Zodat was een mooi klusjes voor vandaag en hoeveel tijd ben ik hier nu mee kwijt geweest?

Opruimtijd: 35 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!