donderdag 30 augustus 2012

Klus 2 Container

Van de week hebben we nieuwe containers gekregen. De oude container mogen we houden, als we wilden. Ik heb er wel een idee over, maar moet het eerst even uit proberen. Dus eerst maar eens de oude container schoonmaken. Dan kunnen we zien of het ideetje een mogelijkheid is. Zo niet, dan gaat er in ieder geval één weg, want wat moet je met vijf containers. Ja veel hé. Drie nieuwe (één voor het groenafval, een voor het papier en één voor het restafval) en twee oude (één voor het groenafval en één voor het restafval)

De oude container mogen niet meer aan de weg, maar voor de ene heb ik sowieso een goede bestemming daar gaan de plastic afvalzakken in. Deze worden bij ons maar eens in de 2 weken opgehaald en aangezien ik iedere week wel een zak soms wel twee zakken vol met plastic heb. Zo kan ik de zakken netjes weg zetten zonder dat de katten er aan zitten. Heerlijk in zo’n oude container er kan geen kat bijkomen top idee dus.

En dan nog een container over voor mijn idee of beter gezegd het idee van mijn vriend. Ik wilde namelijk voor onze hond Lobbes een hondenhok in de tuin. Hij dacht dat het misschien wil iets was om dan een container op zijn kant te zetten. Ik wist niet zeker of dit wel iets zou worden, omdat hij wel lang is maar niet breed. Zou onze Lobbes daar wel in gaan? Zou hij zich er wel in kunnen draaien? Nou uit proberen dus.


Helaas het idee is volledig afgeschoten door onze Lobbes. Hij wilde er niet in ja alleen als we er een speeltje in gooien en dan nog met pijn en moeite, maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling, dus weer iets om lekker weg te doen. Weer een container minder nu hebben we er nog maar vier en klusje weer geklaard voor vandaag.
 
Klustijd: 30 minuten

2 opmerkingen:

  1. Tja, kan Lobbes geen ongelijk geven.. Daar ging ik ook niet in zitten! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat dacht ik ook al, maar het was het proberen waard. Nu kan de container gewoon lekker aan de weg volgende week om opgehaald te worden door de gemeente ;)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!