woensdag 21 november 2012

Achter de schermen gebeurt er toch wel veel.

Ja het blijft hier toch weer even stil. Niet omdat ik niets doe, nee ik ben druk met van alles. Ik help Sinterklaas met wat knutselwerk en gedichtjes schrijven en ben onder tussen ook al bezig met de kerst-swap van Mirjam. Helaas kan ik jullie allemaal hier niets van laten zien, want hier kijken af en toe ook nog wat mensen mee die niet mogen weten waarmee ik Sinterklaas aan het helpen ben. Ik zal voor jullie na de Sinterklaas hier de creaties laten zien, maar daar moeten jullie dan nog even op wachten.

Hopelijk hou ik van de week ook nog wat tijd over om een klusje te doen die ik jullie wel kan laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!