maandag 5 november 2012

klus 52 De kledingkast deel 2

Vandaag weer verder met de kledingkast. Ik sta voor de kast en denk pffff die hangkleding. Ik zoek even de stukken er tussen uit waarvan ik weet dat ze niet weg mogen. De kleding die ik pas gekocht heb ;-) en vervolgens de kleding die ik toch wel veel draag. Die mogen toch echt niet weg. Nu de rest nog pffff wat een zware dobber. Oké ik vind een aantal stukken waarvan ik zeker weet dat ik ze toch nooit meer aan ga trekken. Ik ben niet echt van de rok zeg maar en er hangen nog een paar zwarte rokken in (van tig jaar terug). Ja je weet maar nooit wanneer je ze toch nog eens aan zult doen.
Nou nooit meer dus hup op de stapel. En dan????? Het gaat we zwaar af. Ik weet niet wat ik nog weg kan doen.

Nou eerst maar eens de kleding die nog op het logeerbed lig opruimen. Oké hier kunnen ook nog wat dingen van weg. De rest weer terug in de kast en de schappen zijn weer klaar. Nu die hangkleren weer pfff. Nee ik zie het vandaag even niet zitten. Als ik dit nu ga doen weet ik zeker dat ik verder niets meer weg gaan doen. Ik moet weer die drive vinden dat ik weer makkelijk dingen weg kan doen. Dat is nu even niet. Dus ik stop er voor nu maar even mee. Ik doe wat Mirjam me vertelde alle hangers opdraaien.

Zo kun je over een tijdje zie wat je nog wel of niet draagt. Misschien is dat nu even voor mij de oplossing ik weet het niet, maar voor nu stop ik er gewoon even mee.


Ik tel mijn kledingstukken, dit ik al weg ga doen (lees in mijn recykleerbox stop). WOW!!!! een record aantal stukken. 31 stuk in het totaal. Ik heb echt nog nooit zoveel kleding in een keer weg kunnen doen. Ik was anders al bij dat ik 5 stuk haalde, maar ik moet jullie zeggen die recykleerbox maakt het wel makkelijker om kleding weg te doen.

Het resultaat voor nu. Mijn legplanken weer netjes alles op soort en kleur.
Oké het hanggoed ziet er misschien nog niet zo goed uit, maar ik vind het even goed. Over een tijdje ga ik kijken wat ik nu echt aan heb en wat ik gewoon weg moet doen. Mirjam bedankt voor deze goed tip. Dat ik daar zelf niet op gekomen ben.




Opruimtijd: 40 minuten

1 opmerking:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!