maandag 12 november 2012

Klus 56 Hobbyruimte

Weer is het eventjes stil hier. Ik merk dat het opruimen en bloggen me iets te veel energie kost momenteel. Hierdoor heb ik dan ook besloten wat minder te gaan bloggen. Ik stop niet alleen zullen jullie niet meer dagelijks een blogje van mij lezen.

Vandaag vond ik het wel tijd voor mijn hobbyruimte. Nee dit is niet mijn hobbykamer. Hier staan allemaal spullen om van alles van te maken. Ik heb er een tijd niets mee gedaan, omdat ik te weinig energie had. Nu ga ik de boel opruimen en kijken of ik straks deze spullen gewoon op mijn hobbykamer allemaal kwijt kan. Wat is precies met deze kamer ga doen ben ik nog niet helemaal uit, maar heb we wat ideetje.

 Oeps ik was al even begonnen toen ik me bedacht dat ik een foto moest maken, maar zichtbaar had ik nog niet veel gedaan dus. Hier mij before foto.

Waar ga ik beginnen. Nou de tafel maar een leeg krijgen dan krijg ik weer wat meer overzicht. Na een half uurtje is mijn tafel leeg. Fijn. Voor nu vind ik het dan ook even genoeg van de week ga ik hier wel weer mee verder.
Ooo nee laat is dat kleine tafeltje links ook nog even doen. Vergeten goed op de foto te zetten, maar er lag een boel spul op. Alles even goed uit gezocht de spullen die in de blikken zatte mogen er gewoon in blijven zitten en zit in op de tafel. Zo kan het voor nu weer even blijven. Van de week gaan ik verder met de rest.

Het resultaat voor nu!

Opruimtijd: 45 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!