zondag 23 december 2012

Kerst-swap (deel 5)

Vandaag geen klusje. Nee vandaag heb ik de laatste boodschapjes vor het kerstmaal gehaald en de rest van de middag is lekker voor mezelf om even tot rust te komen. Komende dagen zullen al druk genoeg zijn. Morgen zal ik beginnen met de voorbereidingen voor het kerstmaal (ja en dat voor deze keukenprinses NOT!) en eerste kerstdag zit het hele huis vol met mijn familie. Dus die rust kan ik nu wel even gebruiken.

Natuurlijk mag ik vandaag een cadeautje uitpakken en ik moet je zeggen deze komt precies op het juiste moment. Ik krijg een boek. Haha een boek zouden de mensen zeggen die mij kennen. Nee ik ben geen echte boeken lezen, maar dit boek vind ik toch echt wel leuk om aan te beginnen.

Het is namelijk een boek wat je in weken moet gaan lezen. Iedere week een paar bladzijde. Dat is echt iets voor mij. Niets lange verhalen, maar gewoon een paar bladzijdes.

Thanks Mirjam je weet weer precies wat je mij wel moet geven. XXX

Dus ik ga nu lekker onderuitgezakt op de bank met een lekker kopje thee de eerste week lezen.

Ooo ja ik heb nog wel een zeepketting gemaakt, maar die kun je bewonderen op Onny's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!