zondag 30 december 2012

Klus 69 Dressoirkast

Gister had ik een behoorlijke drukke dag, maar ik wilde ook even tijd maken voor deze schappen. 
Ik had deze bestekkoffer onder in de kast staan en natuurlijk met de kerstdagen er onderuit getrokken. Ik was te druk om ook meteen deze kast op te ruimen dus propte ik alle andere spullen gewoon zo weer de kast in. Natuurlijk wel met het idee dat ik vandaag of morgen (gister dus) deze kast even aan zou pakken. Met dat ik de spullen er uit haalde zat ik met te bedenken het is ook helemaal niet handig deze betsekkoffer daar onder in de kast. Hoe vaak gebruik ik hem nou echt. 1 keer per jaar? Nee deze bestekkoffer moet helemaal niet meer in deze kast. Hij gaat onder in de trapkast.
Net alles deze kaarsen. Ja laat ik nou eens alle kaarsen bij elkaar doen zodat ik ze ook gewoon vind en niet denk van ik had toch ook ... waar zijn die dan. Of zoals vandaag: Ooo ja deze had ik ook nog.
Dus even plek gemaakt in de trapkast. Op het onderste rechter schapje stonden allemaal aangebroken drankflessen. Ach die kunnen best wel bij alle andere drankflessen staan (op de foto zie je ze links onder staan en liggen) Zo die zijn ook weer mooi opgeruimd. Weer terug naar de dressoirkast, want daar was ik mee bezig.
Oeps wat is deze laptop stoffig. Duidelijk te zien dat hij bijna nooit uit deze kast komt. Dit is mijn oude lappie hier staat nog een programma op dat niet op mijn nieuwe lappie draait, dus daarom ligt hij hier nog in de kast. Daar kan k namelijk mooie filmpje mee maken en dat wil ik nog wel eens doen. Dus afstoffen en weer terug de kast in.
 
Deze spulletjes horen bij het speelgoed. Alles kinderen die hier komen weten dat ze altijd in de gang een mand kunnen vinden met speelgoed. Deze mogen ze ook altijd pakken van mij. Voor de kleinste heb ik wat spullen uit de mand gehaald, omdat het een beetje te gevaarlijk is voor ze. Deze spullen doen ik maar even in de koffer bij de andere tekenspullen en zo wat alleen voor de wat grotere kinderen is.
Zo alles opgeruimd en schoon gemaakt en de kast ziet er al weer een stuk beter uit.


Opruimtijd: 45 minuten

1 opmerking:

  1. Dat ziet er weer mooi uit! En niet zo heel tijd gekost, dat is ook wel fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!