donderdag 6 december 2012

Klus 60 De kerstboom

De Sint is nog maar net terug richting Spanje en ik begin al helemaal in kerstsfeer te komen. Het komt voornamelijk door de sneeuw die vandaag gevallen is en de sneeuw die morgen allemaal nog moet komen. Ik heb morgen een dagje vrij genomen en ga even lekker hier alles gezellig maken. Heerlijk ik de kerstsfeer. Vanavond heb ik de kerstnbomen al gezet. Ja bomen dit jaar doe ik het luxe. Een boom in de woonkamer en een boom in de keuken. Dit doe ik altijd als mijn familie komt eten net even iets gezelliger als er ook een boompje in de keuken staat.

Ze zijn nog niet klaar, maar ze staan.

In de keuken een echte boom, heerlijk voor de geur, en in de woonkamer onze kunstboom die ieder jaar er staat.

Nu nog even verder met de lichtjes en dan morgen verder met de rest. De kerstballen en alle andere versieringen.

Opzet tijd: 30 minuten

1 opmerking:

  1. Leuk altijd, die kerstsfeer.
    Onze boom staat nog buiten(een echte dus) en hij ziet er erg mooi uit met al die sneeuw erop. Maar ik denk toch dat ik 'm vanavond in het halletje zet en dan morgen ga versieren.
    Ik ben nu de vriezer aan het ontdooien, kon ik mooi de hele handel in de sneeuw zetten.
    Wat de hondekoekjes betreft, ik heb wel een recept met speltmeel, dat is tarwe vrij. Ik heb een speciaal hondenkoekboek van rosa verschuren, maar de meeste recepten zijn met bloem. Maar volgens mij kun je dat zo vervangen door speltmeel. Het is dus ff de vraag of je hond dat wel mag.
    Succes met versieren!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!