maandag 7 januari 2013

Klus 71 Kerstboom weg even heerlijke leegte in huis...

Kerstboom weg even heerlijke leegte in huis...


tenminste op de plek waar de kerstbomen stonden en op het dressoir. Zondag ochtend was manlief al begonnen, toen ik naar beneden kwam had hij de echte boom al buiten liggen.
De ballen had hij allemaal op een groot dienblad gelegd, zodat ik het allemaal kon uitzoeken in wel doosje de ballen moesten. Deze helpende hand moest ik nu meteen even goed benutten, dus hup aan de slag. Ik had nog geen koppie thee gehad, maar ach meteen even mee aanpakken dat is het zo klaar.

Nou dat viel toch wel weer tegen, want we waren toch echt wel een tijd bezig samen. Maar goed alles weer opgeruimd, ingepakt en naar zolder. Eind van het jaar mag het weer te voorschijn komen ;-)

Helaas moet ik jullie de foto van een lege kamer verschuldigd blijven. (ik kan geen foto's uploaden momenteel)

Opruimtijd: 150 minuten (2,5 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!