woensdag 2 januari 2013

Pay it Forward

2 weken geleden reageerde ik op de Pay it Forward van Mirjam. Ja leuk! Ik vind het altijd leuk om van iemand iets te krijgen en het leuk van Pay it forward is dat je ook weer aan andere mag geven. Dubbel leuk dus.

Dit kreeg ik allemaal van Mirjam.
 
Nu is het mijn beurt: de eerste vijf mensen die reageren, krijgen van mij een gevulde envelop op de mat. Gewoon, voor de leuk. Er is slechts één voorwaarde: je dient op jouw beurt ook vijf mensen happy te maken. Mail me op onnys.creations @ gmail.com en binnen één maand komt er iets jouw kant op. Waarschijnlijk sneller, wat ik weer hoe vervelend het is om te moeten wachten (daar ben ik ook niet goed in ;-) ) Dus vind jij het leuk wat te krijgen en iemand anders blij te maken reageer dan maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!