donderdag 17 januari 2013

WEG ER MEE.






 





Vandaag maar eens gekeken wat er allemaal in mijn DOEMAARWEG doos zit (of bij staat)

En meteen een schifting gemaakt. Wat gaat echt weg (naar de kringloop dus) en wat is echt nog wel iets waard dat ik het op marktplaats kan verkopen.

Nou ik kwam tot het volgende.
 
 Voor kringloop
  • een doos vol met

    • kookboekhouder
    • vleeswarenbewaardozen
    • overschaal
    • 2 koffiebekers met lepels
    • een glazen schaal
    • bestekhouder voor de vaatwasser (als nu, maar pas niet in onze vaatwasser)
    • 2 fruitschaaltjes (een citroen en een rode (eerder paas maar goed) druiven) ik gebruikte ze altijd al theezakschoteltjes
    • kaasrasp
    • 6 plastic glazen
    • peper en zout stel
    • deksel van een tefalpan (die ik niet meer heb)
  • placemats
  • nog een doos met

    • diverse onderzetter (van kurk)
    • cd hoesjes
    • woordenboeken (Nederlands-Engels Engels-Nederlands Frans-Nederlands)
    • 2 tekenlinialen
    • een wekkertje
    • een zonnebril
    • diverse fotolijstjes
  • zwart tvkastje


  • Chinese stokje om mee te kunnen eten

  • een laptoptas (rits kapot)

  • bruine kleine tas

  • een klokje

  • vijver plantenbakken (in verschillende maten)

  • diverse boeken
Mocht je er iets van willen hebben? Laat dan hier even een reactie achter. Je mag het zo van me hebben. Al ik je er blij mee kan maken. Versturen van spullen zijn wel op eigen kosten ;-) en wie het eerst komt wie het eerst maalt. Weg = Weg.  Jullie moeten wel reageren voor volgende week vrijdag (25 januari) anders breng ikhet weg naar de kringloop ;-)

Mocht je interesse hebben in de onderstaande dingen dan kan natuurlijk ook, maar deze gaan ook op marktplaats van de week. Hier moet ik toch nog wel iets voor kunnen krijgen volgens mij.

Voor Marktplaats
  • snijmachine
  • beertender
  • kooi voor kleine huisdiertjes (konijn, cavia, of zo iets)

  • 2 motorhoezen

  • kaarsen kandelaar staand


  • kaarsen kandelaar hangend



Deze heb ik uit de DOEMAARWEG doos gehaald. De pannenlappen hoef ik zelf niet meer naar de kringloop te doen. Ze zijn vies, oud, kapot en er zitten brandplekken op dus deze mogen gewoon in de container. Ik twijfelde al over de hangmatten of ik ze wel weg moest doe, maar wil ze toch niet weg doen.
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!