dinsdag 29 januari 2013

Klus 78 Bellen, bankzaken en huurauto regelen

Vandaag bestaat mijn klus uit onzichtbaar werk voor jullie.

Ik moet:

  1. Bellen met verzekering of de papier nu wel aangekomen zijn (vorige keer hadden ze niets binnen gehad terwijl ik het per mail aan hun gestuurd had)
  2. Bellen met de letselschade-expert om mijn dossier over te nemen 
  3. Een auto regelen voor als ik in Spanje ben (mijn creditcard is eindelijk binnen want je kunt helaas zonder creditcard geen auto huren pfff)
  4. Diverse zaken bedragen per internetbankieren
Oké aan de slag dus.


  1. Gelukkig de mail was nu voor de 2de keer wel aangekomen (alleen jammer dat je dan niet even een berichtje terug krijgt dat die aangekomen is terwijl je er expliciet om vraag in je mail. Maar goed hij is binnen en zij zouden het verder regelen. Mijn auto staat gelukkig ook al bij het schade-bedrijf en kan hem van middag weer op halen dan is hij weer gemaakt.
  2. Helaas de persoon die ik nodig had was er niet, maar ik wordt door haar terug gebeld dus deze kan ik wel van mijn lijstje afstrepen.
  3. Zoeken op het internet welke auto je gaat nemen. Auto gevonden, reserveren en klaar. Oeps toch niet ik zie in ene dat ik een typefoutje gemaakt heb met mijn email-adres niet handig, want daar sturen ze me de gegevens naar toe. Dus maar even bellen. Ik krijg een bandje. Kies 1 voor .... Ik ben a blij dat het in het Nederlands is, want vorige keer toen ik belde wat alles in het Engels. Toen kwam ik er achter dat ik alleen met een creditcard kon betalen. Na dat het bandje klaar is wordt ik doorverbonden met... ja een Engels sprekende vrouw. Oeps even omschakelen. Niet zo'n probleem ik kom er echt wel uit hoor, maar het is toch altijd wat lastiger dan gewoon Nederlands. Bevestigingsmail ook weer binnen kan niets meer mis gaan. Ik rijd over een paar weken rond in zo'n leuk auto. Bijna net als huis ;-) 
Ook schrijf ik nog even een kaartje. 
Kan ik deze meteen even op de post doen als ik zo even lekker ga wandelen met Lobbes. Straks ook nog even mijn auto ophalen. Dan kan ik meteen even mijn DOEMAARWEG doos afgeven bij de kringloop. Weg = Weg. Dat geeft ook weer wat ruimte in de bergruimte.  


Regeltijd: ongeveer 60 minuten (1 uur)

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!