zondag 10 maart 2013

Klus 101 Eettafel

Ja daar hebben we hem weer. De eettafel. Na mijn knutsel uitspattingen van voor de kraampakketten leek het wel of er weer een bom gebarsten was op de eettafel. Omdat ik hier geen tijd meer voor had om het meteen op te ruimen ben ik gister hier maar mee aan de gang gegaan.

Before
 After
Ja het is niet helemaal opgeruimd, omdat ik meteen weer verder gegaan ben met knutselen. Maar goed het is weer een wereld van verschil vind je niet?
 

Opruimtijd: 30 minuten

2 opmerkingen:

  1. zeker een heel verschil. en wat een mooie tafel heb je, mooie kleur.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt zo in ieder geval de ruimteonderzoek verder te knutselen ;-)
    Grappig, ik heb ook zo'n wit dienblad staan, alleen ligt/staat dat vol...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!