zondag 10 maart 2013

Klus 102 De was en een schapje

Na redelijke luie ochtend was het tijd om wat te gaan doen. Eerst maar eens een wasje draaien. Een van de twee wasmanden zit nog vol met schone was. Die moet eerst maar eens opgevouwen worden. Ook hangt er nog was aan de waslijn die doe ik er maar meteen even achter aan, want anders blijft het weer liggen. ;-)

Als ik alle was netjes heb opgevouwen en opgeruimd. Neem ik de theedoeken, vaatdoeken en keukenhanddoeken mee naar beneden. Er trek de kast open waar ze horen te liggen en zie dit.
Mmmm nou deze schap meteen maar even opruimen, want zo ik er eigenlijk bijna geen doek bij te leggen. Alles wat niet huis hoor op deze schap gaat er uit en krijgt een andere plek. De schoonmaakflessen voorraad gaat weer netjes in de doos. (Ja ik hou er niet van dat ik mis grijp, dus heb van alles een fles extra staan)

Als ik alles weer netjes op orde heb ziet het er zo uit. Wat een verschil heerlijk.

Opruimtijd: 70 minuten

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer lekker opgeruimd uit, maar jeetje wat een schoonmaakspullen! Stof en viezigheid hebben bij jou geen kans!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat de voorjaarsschoonmaak maar komen! Jij bent er op voorbereid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!