woensdag 6 maart 2013

Klus 99 vlees levering afhandelen

Zoals ik vorige week al zei ben ik al diverse keren druk geweest met een vlees levering voor onze Lobbes en diverse andere hondjes. Vandaag was de dag dat de slager langs zou komen.

Eerst even alle bladderen weg vegen, zodat hier straks de spullen kunnen liggen.
Containers al aan de kant gezet 
En na even vegen ziet het er zo uit.

De slager had gezegd dat hij om 12.00 uur zou komen. Hij was er netjes om 11.45 uur. Heerlijk op tijd daar hou ik wel van, maar is  dit geval niet zo handig (of misschien toch wel). Normaal zijn er altijd wel mensen bij die helpen uit te laden en laden dan ook meteen al het vlees van hun zelf in hun eigen auto. Vandaag was er maar één iemand die al vroeg was en die was, maar die zou geen vlees mee nemen, want ze was met de fiets. Ja de kwam speciaal om me te helpen met uitladen (heel lief).

Na dat we alles netjes uitgeladen hadden zag het er zo uit.



Hihi het lijkt wel een vuilnisbelt en dan te weten dat dit nog maar een kleine levering is hahaha.

Gelukkig kwam de meeste al snel en was alles wat op de foto in de zon staat al binnen een half uur weg.
De zakken op de container waren voor mij zelf. Die moest ik ook nog in de vriezer werken. Na een aantal uren alles in zakjes stoppen was ik eindelijk klaar. Toen kwamen de laatsten mensen hun vlees op halen.

En nu ...... Nu ben ik helemaal kapot. Dus nu ga ik even van mijn welverdiende bankhangen genieten en even lekker dom tv kijken.

Fijne avond allemaal.

Opruim/ verwerktijd: hele middag

5 opmerkingen:

  1. Jeetje, wat een werk!
    Is het altijd bij jou of nee, jullie rouleren binnen de groep toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe dit vaak 3x of 4x per jaar daar naast rij ik ook nog regelmatig om vlees ergens op te halen voor de regio.

      Verwijderen
  2. jeetje wat een berg zeg. Begrijpelijk dat je daarna even heerlijk wilt uitrusten en genieten van wat hangbanktijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja veel hé hihi. Gelukkig waren er maar 3 zakken van mij.

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!