zondag 14 april 2013

Bingocijfers

Hier de cijfers voor vandaag.

Omdat we vandaag lekker weg zijn en ik dus geen tijd om nu te bloggen had ik deze blog stiekum al in het voren gemaakt. ;-)

Vandaag trok ik de cijfers:
28
 en 4
Ook wil ik jullie nog even een extra regel melden. Met haakjuffie had ik het over valse bingo. Ik wist nog niet welke straf hierop stond, maar inmiddels wel. Als jullie een valse bingo's geven wordt het dus afgestraft. Als je bingo roept terwijl je geen bingo hebt. Ben je verplicht mij een aardigheidje te sturen :P
(leuke staf hé)

4 opmerkingen:

  1. Nou groen doet het niet , kom ik makkelijk vanaf vandaag, valse bingo, je verdiend zowieso een presentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he Tineke, je had groen toch ingestraald.... zit met smart ook daarop te wachten haha.
    helemaal niks kunnen strepen.
    Spannend wel. Hoe gaat het met de rest van de bingo-spelers?

    hihi - leuke straf voor valse bingo...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je eigenlijk de uitslag al gezien van de GiveAway bij Creatief met mij???? Gauw maar even checken meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeee, het gaat bij mij ook niet erg hard met het wegstrepen .. ennuh... die valse bingom doe ik met liefde!
    Jou een aardigheidje sturen.. hoe erg is dat!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!