maandag 22 april 2013

Klus 120 weer een stukje in de tuin.

Vandaag deed ik weer een hoekje in de tuin. Het zonnetje scheen nog lekker in het hoekje, dus het nuttige met het aangename is altijd handig. Ik heb heerlijk in het zonnetje dit aangepakt.

Na een beetje onkruid trekken, blaadjes harken, schoffelen en netjes aanvegen zag het er al weer zo uit.
En wat haalde ik er nu allemaal uit? Nou dit
Best een aardig stapeltje voor dit kleine hoekje. Morgen heb ik geen tijd voor de tuin. Hopelijk kan ik woensdag weer een stukje doen. Stukje bij beetje kom ik er ook ;-)

Ook heb ik nog even een envelop gevuld voor de bingo, want de oranje bingo zal deze week gaan vallen. Dan hoef ik alleen nog maar even het adres van de winnaar erop te zetten en dan kan hij op de post. Te minste hoop toch wel dat er snel een winnaar is.

Opruimtijd: 40 minuten

2 opmerkingen:

  1. Lekker in de tuin bezig met het zonnetje erbij :):) Bingo heb ik lang nog niet..... Enne je zou je adres mailen, nog niets gehad...... X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!