vrijdag 19 april 2013

Klus 117 weer die kleefplekken

Vandaag zijn mijn kleefplekken in de keuken weer aan de beurt. Inmiddels is me aardig duidelijk waardoor deze plekken zo makkelijk vol lopen alleen moet ik nu nog kijken of ik hier een verandering ik kan brengen. Het zijn van de makkelijke plekken waar ik zo makkelijk even spullen neerleg, omdat het makkelijk is. En daar ligt het dan weer een aantal dagen of soms zelf weken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn hé.

Ik heb me dan ook voor genomen om vanaf volgende week 40 dagen deze kleefplekken opgeruimd te houden. Hoe ga ik dit doen. Door gewoon meteen alles op te ruimen en niet deze plek als tussen station te gebruiken. Het heb horen zeggen als je dit 40 dagen doet, dat het dan een patroon wordt dus daar hoop ik dan op. Zodat deze plekken niet meer zo rommelig zijn. Hopen dat het werkt.

Zo zag het er nu uit.


en zo na het opruimen

Ook werd vandaag de collectebus (met toebehoren) gebracht. Volgende week ga ik weer collecteren voor Kinderhulp.

Opruimtijd: 20 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!