vrijdag 26 april 2013

Klus 123 Plakker de plak

Zoals ik hier (ja nog geen week geleden) zei, zou ik 40 dagen achter elkaar die kleefplekken opgeruimd houden.  Mij is verteld, als je dit 40 dagen vol houd, dan zit het in je systeem. Ik wil jullie nu even laten zien hoe het gaat. Kijk
Niet echt opgeruimd dus hé. Oeps en het zijn ook allemaal dingen die ik zo van me afgooi als ik thuis kom. Toch wat meer op letten. Meteen de boel maar weer opgeruimd. Die jas moet gewoon aan de kapstok. De map hoor hier ook niet. De fles moet in de boodschappen tas (die ik al in de auto gezegt had), die doos ook maar meteen in de auto gezet anders vergeet ik hem weer mee te nemen naar mijn werk.
Kijk zo wil ik graag dat het er uit ziet.
Oke deze moet ook nog even opgeruimd worden, maar dan moet ik eerst even aan manlief vragen waar dit slotje van is?
Ook deze is niet helemaal oké. Hij ziet er wel beter uit dan de andere, maar er zijn toch een maar kleine puntje.
Buiten het feit dat manlief zijn scheerapparaat in het zicht legt, ligt er ook nog een kaart die in mijn portemonnee thuis hoor en een bakje wat gewoon opgeruimd moet worden. Qua tijd kost het niets, maar ja ik moet het wel bij houden hé.

Ook kijk in meteen even in de keuken. Op de eettafel ligt van alles, maar dat vind ik nog niet zo erg. Hier ben ik mee bezig en er mag toch wel ergens iets liggen toch?

Maar deze
Pffff ook hier ligt weer van alles wat er gewoon niet hoor te liggen. Een zonnebril en een portemonnee die beide in mijn tas horen. Een papiersnijder, die gewoon in mijn hobbyruimte thuis hoort. Een kopje waar de vogeltjes lekker uitgegeten hebben. Deze moet gewoon in de kast en ga zo nog maar even door. Oké niet alles gaat weg, maar dit is toch wel een beter gezicht.
Gewoon lekker opgeruimd. Hopen dat ik het zo kan houden. Volgende week zal ik jullie hier weer een update over geven.

Opruimtijd: 15 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!