maandag 8 april 2013

Klus 113 De was

Gister had ik wel bijna alles gewassen, maar nog niet alles opgevouwen en opgeruimd, dus dat ga ik vandaag maar even doen dan. Ook moet het kussen van de hond nog uit de wasmachine. Onze schat was gister even niet zo lekker of zo en dropte zijn maaltijdje van de ochtend op zijn kussen. Normaal is dat al niet zo fijn, maar nu helemaal niet, want meneer had vis gehad. Als niet visliefhebber komt die lucht je dan niet echt lekker in de neus. Na dat ik het kussen gister gewassen had en deze uit de wasmachine haalde stonk hij gewoon nog naar vis. BAH. Dus ik zetten de wasmachine nog maar een keertje aan, want die lucht moet er toch echt wel uit en zo niet dan moet dit kussen gewoon weg, want ik ga toch echt niet in een vislucht zitten hoor.

Dus eerst maar eens de wasmachine leeg halen en......

Ja gelukkig de lucht is er uit. Hup in de droger dan kan mijn manneke er vanavond weer lekker op liggen, als of meneer geen andere plek heeft om te liggen (voor jullie informatie hij heeft een eigen stoel en mag ook nog, als wij het goed vinden, op een plaid op de bank, dus hoezo hij heeft dat kussen nodig).

Nu dat geregeld is op naar de was die nog gevouwen moet worden. Na een half uurtje is alles gevouwen kijk.


Nu nog even opruimen en klaar. Meteen goed in de was die op de grond ligt, omdat er geen wasmand meer staat in de leeggemaakte wasmand. Maar waar is de andere gebleven dan? Ooo ja die staat nog op de overloop en hier zit ook nog was in. Dus mezelf nog even kwaad maken en dan is dat ook weer weg.
En als alles was gevouwen is blijven er altijd sokken over. Hoe het kan geen idee, maar ja hopelijk vinden ze hun maatje nog eens terug.


Opruimtijd: 45 minuten

2 opmerkingen:

  1. Hihi die sokken herken ik, tenminstevik dacht vanavond Rick blij te maken met sokken uit de was, maar van de acht zaten er maar 2 paren bij... "Hopelijk zitten ze in de volgende was, anders heeft het sokkenmonster weer toegeslagen "

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Zo te lezen ben ik niet de enige met dat sokken mysterie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!