zondag 28 april 2013

Geen klus, maar toch even lekker bloggen

Vandaag geen klus nee. Ik heb even een dagje off :D Morgen zie ik wel eer verder. Toch wilde ik het een en andere met jullie delen.

Gister was ik samen met mijn Din Mirjam boeken wezen snuffelen. Dit waar mijn vondsten!
 Dit alles voor 5 eurootjes
en dit alles voor 9 euro.  De meeste boeken zijn niet eens echt voor te lezen hoor, meer om er lekker in te kunnen knippen en zo ;-)
Dit vind ik nog wel mijn grootste aanwinst. Wat een leuk boekje. Het was het eerste boek waar ik tegen aan liep. Kijk wat leuk.

Wat ik hier precies mee ga doen weet ik zelf ook nog niet, maar om te beginnen ga ik hem lezen. Daarna zie ik wel verder.

Ook doe ik vandaag het oranje bingo pakket op de bus. Emilie gefeliciteerd met het pakket.

Mirjam stuurde me vraag ook nog een berichtje om te kijken op verdubbeldame. Ik las daar al wel eens vaker de verdubbeldaden van haar, maar deed er verder niets mee. Vandaag breng ik daar verandering in. Ik ga mee doen aan verdubbeldaad 49, 60 en 61. Neem zelf ook eens een kijk je op  de verdubbeldame, misschien heb je ook wel zin om iets te verdubbelen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk bezig meid, Emilie gefeliciteerd, ik heb ook de oranje vol ,maar begrijp inmiddels, dat het nu een van de andere drie moet zijn....
    dat duurt wel weer even ben ik bang, je boeken zijn supergaaf, geniet ervan
    Ik kon nu pas reageren de hele dag kinders over de vloer en dan gaat de lap top dicht!
    Fijne dag nog en bedankt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi Conny, leuk ik ben benieuwd naar het pakket!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelies Emilie !

    En wat een leuke boeken heb je gescoord conny , wauw !
    Vooral die laatste is zo te gek , leuk voor de snails ? X

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!