woensdag 17 april 2013

Klus 115 Vriezer aan en overpakken maar

Gister was ik te moe om nog te bloggen dus vandaar nu pas de blog over de vriezer

Zo vandaag kan de nieuwe vriezer aan, maar eerst  moet de deur omgezet worden. Helaas kan ik dit niet alleen. Ik heb een helpende hand nodig hiervoor, dus moet ik wachten tot manlief thuis is. Verder kan ik nu net zoveel als alleen even de kast schoonmaken en opruimen. Dus hier begin ik maar mee. Als ik de kast weer opnieuw en handiger inpak zie ik dat ik toch veel meer ruimte heb nog in deze kast. Gelukkig kunnen er straks, als hij op zijn plek staat, weer een boel andere spullen bij.
sorry niet de beste foto

Ook heb ik een stapeltje gemaakt die manlief even moet uitzoeken. Ik weet niet wat er mee moet. Volgens mij kan het weg, maar ja wat voor mij weg kan, kan voor hem niet weg en andersom haha.

Na dat we even een hapje gegeten hadden gaan we samen "even" de deur omzetten. Nou nee dat viel dus weer even tegen. Grrrr. De torx (een speciale schroevendraaier) was na één schroef eruit draaien al zo afgesleten, dat we de andere er niet meer uit konden krijgen. Manlief heeft niet zoveel geduld (vandaar dat ik dit soort dingen vaak gewoon zelf doe), dus zoals wij dat altijd zeggen DE KACHEL KAN UIT. (een duidelijk momentje van GRRR) Manlief had het al weer opgegeven en zou zijn vader wel even vragen om dit te doen, morgen of zo.

Dat dacht ik niet. Ik ga niet nog een dag of twee wachten voor ik weer verder kan. Ik ben er nu waarschijnlijk al de hele week mee bezig. Nee dat gaat dus niet gebeuren. Ik ga nu meteen nog naar de bouwmarkt en koop me een nieuwe torx. Het moet vanavond gewoon gedaan zijn.

Na wat woorden ( ja manlief en ik zijn niet zo hele goed combinatie wat klussen betreft) zit de deur er dan eindelijk goed in. Hup op zijn plek en overladen maar. Alles vriesspullen uit de andere vriezers halen en de nieuwe vriezer goed indelen.

Uitpakken uitpakken uitpakken en inpakken maar. Nou wat valt dat tegen zeg. Het goede indelen heb ik ook maar laten varen als het er maar in zit. Poeh wat is het toch een boel werk. Ik ben er eigenlijk al een beetje klaar mee, maar ja het moet er toch even in.

Maar naar een tijd ziet het er zo uit.


Gelukkig alles zit er in (dat werd ook tijd, want ik wil naar bed) Ik ben kapot. Ik leg een handdoek onder de vriezer die ik uitgezet heb en laat het voor vandaag zo achter.

Morgen weer een dag of misschien ook wel niet. Even kijken hoe me dag verloopt. Eerst ga ik even gezellig op de koffie (thee voor mij ben niet van de koffie maar goed) bij Emilie.

Opruimtijd: de hele avond 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!