woensdag 10 oktober 2012

Go with the FLOW

Vandaag even geen klus. Nee ik moet helpende hand zijn voor mijn vriendin. Ze moest naar een cursus en had voor een paar uur geen oppas. Ik was toch thuis dus ach waarom niet. Ze heeft een lieve meid van bijna een jaar. De afspraak gemaakt dat mij vriendin voor me zou koken deze avond ging ik oppas.

Na dat we een fruithapje naar binnen gewerkt hadden. Dacht ik gezellig met haar even een boekje te lezen. Zij een boekje en ik mijn Flow, die ik nog steeds niet uit heb. Helaas dat werkt dus niet. Madam wilde gewoon mijn onverdeelde aandacht hebben. haha. Nou aan de kant die Flow dus.
Gewoon samen haar boekje lezen.

Ik heb wel gezegd 10 zinnen gelezen. Dit was in de tijd dat de kleine meid op bed lag en een par minuten laten was mijn vriendin al weer thuis dus kon de Flow gewoon aan de kant. Hopelijk vind ik van de week nog een momentje om even rustig mijn Flow te lezen ;-)


Oppas tijd: 120 minuten (2 uur)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!