dinsdag 23 oktober 2012

Klus 46 koffer uitpakken

Daar ben ik weer. De vakantie zit er weer op. Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad. Mijn vriendin en ik hebben heerlijk genoten. Alleen maar gedaan waar we zin in hadden en dat was toch wel aardig wat winkelen moet ik je zeggen (hihi). I.p.v. dat er spullen mijn huis uit gaan komen ze weer mijn huis in. :D

Ik ben gek op tassen en heb dan ook 2 nieuwe tassen gekocht. Kijk leuk hé
 

 
 
Ook heb ik deze armbanden en deze kettingen gekocht.
 
Hier kan ik zelf leuke armbandjes mee maken.
en met deze ga ik ook nog iets leuks doen (als het allemaal gaat lukken), maar dat gaan jullie nog wel zien (al kan het enige tijd duren)
Oeps misschien iets te veel, maar wel leuk. Van dit setje ben ik helemaal weg. Gekocht bij een blauwe broek en een blauw/zwart/wit/grijs t-shirt
Zo blij mee. (met de rest ook hoor) Dus binnenkort moet ik toch echt mijn sieraden "kast of lade" op orde krijgen. Hoe weet ik nog niet precies, maar dat gaat wel goed komen.
Mocht je nog tips hebben? Tips zijn welkom!!!! :D

Maar nu eerst mijn koffer maar eens uitpakken dan heb ik dat gedaan. Met een paar minuten ligt alles op de plek of in de wasmand. De was doe ik van het weekend wel weer. De cadeautjes die ik gekocht heb (die ik jullie niet laat zien hier, want een aantal cadeautjes zijn voor de dochter van een vriendin die volgende week 1 wordt beetje, jammer als ze het hier al gezien heeft) laat ik nog even liggen, zodat ik het aan manlief kan laten zien.

Opruimtijd: 15 minuten

4 opmerkingen:

  1. wow, wat ben jij goed geslaagd!! vind die vlinder geweldig en de roze/roodachtige bloemetjes... helemaal leuk! :) fijn dat je er weer bent meissie. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. JA dat vind ik zelf ook wel, maar als je het zo allemaal bij elkaar ziet is het toch wel een beetje veel misschien (bloos) Gelukkig vond manlief het al mee vallen met de rib uit me lijf (gelukkig ;-) )

      Verwijderen
  2. Hoi! Wat een leuke spullen heb je gekocht! Die armbanden...ik vind ze geweldig. Waar was je ook alweer geweest? Tja, en als dan je vakantie uit alleen winkelen bestaat....best lekker voor een keer.
    Ik heb mijn bad afgerond, gelukkig gaat het beter met mijn rug(al voelde ik 'm weer behoorlijk na het boenen van het bad). Maar nu kan ik tenminste zelf weer in bad zitten ipv hem als wasmand te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karen. Ik ben zelf ook heel blij met alles. We waren in Salou geweest (geen café of zo geniet hoor haha een die tijd hebben we echt wel gehad). We zijn ook nog lekker op het stand geweest, gelezen en hebben veel leuke gespreken gehad. Heerlijk voor herhaling vatbaar hoor.

      Ik zou zeggen ga vanavond lekker ff in bad is ook goed voor je rug nu kun je hem toch weer heerlijk gebruiken ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!