vrijdag 26 oktober 2012

Klus 49 LOSSE-EINDJES-LA deel 2

Eergister had ik mijn naaidoosje gedaan. Daarin vond ik dit elastiek.
Ik was nog opzoek naar een elastiek voor de kapotte stoelhoes van Lobbes. Volgens mij moet dat passen. Hij heeft zo'n heerlijk stoeltje (gekocht bij de Ikea).
Om het stoeltje toch een beetje schoon te houden doe ik er altijd een hoes overheen. Die hoes kan ik gewoon iedere week in de was gooien. Nu was er bij één hoes het elastiek kapot. Die had ik in de LOSSE-EINDJES-LA gelegd, dus die maar eens te voorschijn halen.


Na een beetje passen en meten ben ik er echt dat het pas. Dus uiteinde eraf en het elastiek door de hoes rijgen. Poeh ik wist niet dat het zoveel tijd kosten. Ik dacht vandaag even een klein klusje te doen, maar dat viel toch wel even een beetje tegen. Nou schoot dat stomme elastiek me ook wel een paar keer uit me handen, waardoor ik weer een heel stuk opnieuw moest doen, maar goed. Het is gelukt.
Het elastiek zit erin en de hoes kan weer om de stoel heen. Weer een klusje geklaard en de LOSSE-EINDJES-LA weer een stukje leger.
 
 
Opruimtijd: 70 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!