woensdag 31 oktober 2012

Even stil

Ja het is even stil geweest hier. Ik heb een paar dagen even geen tijd gehad om klusjes te doen in huis. Mijn aandacht was even bij wat andere dingen. Afgelopen zaterdag is de vrouw van de compagnon van manlief overleden.

We wisten dat het ze niet langer mee zou hebben, omdat ze kanker had, maar als het dan zo ver is.....

Vandaag hebben we haar de laatste dienst bewezen en hebben afscheid van haar genomen. Gister ben ik nog bij Esther geweest om herdenkingslichtjes op te halen. Zoals jullie kunnen lezen in haar blog. Ik ben dan ook heel blij, dat ze deze lichtjes nog voor ons, binnen 1 dag, kon en wilde maken.

Esther en wil je de andere makers ook bedanken van mij.
 
Ik zal vanaf volgende week weer beginnen met de klusjes in huis en natuurlijk hier weer bloggen, maar voor nu blijft het nog even stil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!