dinsdag 9 oktober 2012

Klus 38 Schroeven deel 2

Vandaag ga ik verder met de schroeven waar ik gister me begonnen was. Ik kom er al meteen achter dat ik potjes of bakjes te kort kom. Misschien moet ik eens gaan kijken naar een opbergsysteem voor als deze schroeven en zo.

Mocht iemand een idee of tips hebben hoe ik dit het beste kan doen hoor ik dat graag. Ik heb zelf eigenlijk nog geen idee wat het makkelijkst is.

Ik heb nu alle schroeven uitgezocht op kruiskop en platte kop schroeven. De platte koppen heb ik zo in een bak gedaan. De kruiskoppen zit verdeelt over 2 bakken. Een met alle schroeven doe plat van de bovenkant zijn en een bak met alle andere schroeven.

Voor nu laat ik het er even bij en parkeer alle schroeven, spijker en al het andere in de berging. Hier ga ik wel weer een keer mee aan de gang, want alles zal toch een keer weer samen met de gereedschapskoffer in het buiten berghok te plaatst moeten worden, maar ja niet eerder dan dat de deur dicht kan ;-)


Opruimtijd: 70 minuten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!