maandag 15 oktober 2012

Klus 41 Mailbox


Vandaag geen actieve opruimklus, maar wel een hoog nodige. De mailbox. Ik heb nog zoveel mailtjes in mijn mailbox staan. Met de meeste moet ik echt nog wat doen.
Van beantwoorden tot weggooien, maar ook gewoon opslaan om te bewaren. Ik heb de belangrijkste mailtje verstuurd en heb een boel weggegooid. Hier en daar wat opgeslagen, maar ik ben er nog niet maar vind het voor nu weer even genoeg. Mijn inbox is weer overzichtelijk en hopelijk kan ik het weer een beetje bij houden, maar ik moet jullie zeggen ik heb er een hard hoofd in. Ik heb dit al vaker geprobeerd en het is me nog steeds niet gelukt.

Iemand een goed tip goed ik mijn mailbox wel overzichtelijk hou en alles terug kan vinden?

Opruimtijd: 120 minuten (2 uur)

2 opmerkingen:

  1. Jij bent heeeeeel goed bezig dochterlief
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De gouden tip kan ik je helaas niet geven. Die zoek ik namelijk ook nog! Mijn mailbox stroomt ook alweer over.
    Staat de cabrio ondertussen al binnen???

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!