donderdag 11 oktober 2012

Klus 39 Onkruid Wieden

Vandaag had ik hele andere plannen. Ik wilde boodschappen doen, want die had ik nog niet gedaan en er lag toch echt niet meer zoveel in mijn koelkast. Daarna even de was opruimen wat dat had ik zondag niet meer gedaan en maandag en dinsdag nog geen tijd voor gehad. Maar helaas manlief had weer andere ideeën.

De tuin moest ontdaan worden van onkruid. Nee niet onze eigen tuin, maar de tuin van de woning die te koop staat. Zaterdag komen er mensen kijken en dan moet het er toch wel een beetje uit zien. Manlief heeft er helemaal geen tijd voor i.v.m. zijn werk, dus ik maar aan de ga. Gelukkig wilde manlief dan wel even na zijn werk even langs de winkel vliegen om wat boodschappen mee te nemen ander hadden we nu niets meer te eten gehad haha.

Dus aan de slag. Eerst de voorkant, want dat is het eerste wat ze zien. Na 15 minuten met handschoenen aan alle distels weggehaald te hebben. Ziet het er al stukken beter uit. Nu nog even al dat andere onkruid er nog uit en de voorkant kan er weer mee door. Ooo bah ik zou bijna in de kattenstront grijpen. Gelukkig zag ik het net op tijd. Grrr rot katten. (sorry wel duidelijk dat ik een echte hondenliefhebber ben hé) Nee niets te nadelen van katten, maar waarom moeten ze toch altijd in een tuin van een ander poepen. Laat ik het maar niet hebben over de hondenbelasting en opruimplicht dit ik heb voor mijn hond, want dat zou voor de katten er ook gewoon moeten zijn of ook niet voor de honden wat mij betreft. Maar goed terug naar mijn onkruid.

Oeps vergeten een foto te maken van het eindresultaat van de voorkant, maar het zag er in ieder geval stukken beter uit dat deze foto's.

Maar ik denk dat jullie er wel een voorstellen van kunnen maken.

Op naar de achterkant van de tuin. Natuurlijk meteen even al het onkruid in het pad naar achter ook weg. Ook dat ziet er al weer beter uit. En dan achter pfffff.

Hier staan allemaal kattenstaarten. Nou volgens mij ligt het aan de naam. Ik ben niet gek op katten maar al helemaal niet op kattenstaarten. Kijk wat een boel hé
Before
Na 30 minuten ziet het er al weer zo uit.
After
Gelukkig!
Nu nog even de rest van de tuin gelukkig zitten daar niet zoveel kattenstaarten verder, maar ik ben nog lang genoeg bezig. Poeh hé. Maar goed het is weer gedaan en weer acceptabel. Nu maar hopen dat het huis een keer verkocht mag worden, maar ja het zal wel niet.



Wied tijd: 120 minuten (2 uur)

3 opmerkingen:

  1. Zoooooo... goed bezig! Dat was wel even de moeite, he? Ik zal voor jullie duimen dat de kijkers ook kopers worden. Toitoitoi meis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er weer goed uit. Hopelijk wordt het huis gauw verkocht!!
    Oh, en die katten(ben er ook geen fan van)....eigenlijk kunnen de katten er niks aan doen. Het ligt natuurlijk aan de eigenaren die hun beesten buiten laten lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja heb even goed mijn best gedaan. Al denk ik niet dat hij verkocht gaat worden, maar gewoon moet houden. De makelaar zei dat de kijkers zeker geintreseerd waren, dus hopen dat ze het nu ook nog willen kopen ;-)

    Ennnuh Karen je hebt helemaal gelijk, maar vervelend is het wel dat je als hond eigenaar altijd netjes de poep van je hond opruim en jij in je eigen tuin zit te graaien in de kattenpoep, maar ja de katten kunnen er niets aan doe die weten niet dat de tuin van mij is :P

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!