woensdag 24 oktober 2012

Klus 47 naaidoosje

Vandaag is mijn kleine naaidoos aan de beurt. Ik ben weer eens geïnspireerd door andere bloggers die hier al hun leuke creaties laten zien met het recykleren. Ik heb mijn zus gevraagd of ik de naaimachine mag hebben om eens te kijken of ik ook eens wat kan gaan recykleren. Ik heb mijn kledingkast uitgezocht en heb hier wel wat kleding uitgehaald wat gerecycleerd kan worden dus....
 
Maar nu eerst mijn naaidoosje maar even opruimen zodat ik weet wat ik allemaal in dat doosje heb zitten.
 Na een boel uitzoek werk zie ik dat ik veel knoppen heb. Een aantal enkelingen, maar ook genoeg meerdere. Alles gaat netjes in de vakjes zodat ik kan zien waar ik er maar een of meerder van heb. Zo ziet het er al veel overzichtelijker uit.
De schoudervulling er weer boven op. Ik vraag me af of ik deze ooit ga gebruiken, want ik ben helemaal niet van de schoudervulling maar goed. Laat maar even liggen.
 Deze laat ik er uit. Daar heb ik een andere bestemming voor maar dat zien jullie nog.
 
Opruimtijd: 30 minuten

2 opmerkingen:

  1. Het begin is er. Ik ben benieuwd naar het recykleren. Zal er eens wat blogjes van lezen.
    Een bad is soms wel fijn, maar meestal gun ik mijzelf er geen tijd voor. Dan spring ik toch maar weer gauw onder de douche.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik word er helemaal happy van heb al van allerlei idee, maar moet eerst nog de naaimachine hebben. Dan moet ik nog een beetje leren naaien, want dat kan ik nog niet, maar heb bij de blog van Miekk al gezien dat ik online naailes kan nemen :D Mijn blogjes over recykleren zullen dus nog wel even duren.

      Ennuh wat betreft je bad. Als je een bad hebt gebruik je hem niet en als je hem niet hebt wil je hem hebben. Ach zo is er altijd wat toch ;-)

      Verwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!