maandag 17 september 2012

Klus 17 Administratie wegwerken

Vandaag was het weer tijd om weer achter de administratie te kruipen. Bah helemaal geen zin in, maar ja moet toch gebeuren. Het lag er al weer veel te lang. Lappie op tafel en alle brieven één voor een doorlezen en alles beantwoorden en de nodige vragen stellen. Zeker wel een A4 vol getypt, maar toe was het gelukkig dan ook klaar. Om dit stapeltje ging het.
Het lijkt niet zoveel, maar het was toch nog wel een redelijke klus. Alleen was tijd die ik er tegen aan heb zitten hikken langer. Dus volgende keer niet weer zo lang laten liggen. Eens kijken of me dat gaat lukken. 

Daarna heb ik ook nog een poging gedaan om weer bij Simpel mijn abonnement op te zeggen. Na weer een boel frustraties heb ik via een contact weg (die eigenlijk niet voor opzeggen bedoelt is) een mail gestuurd met mijn opzeggen. Volgens de site zou ik binnen 4 dagen reactie krijgen. Nou dat wachten we dus nog even af.

Verwerk tijd: 55 minuten

Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

1 opmerking:

  1. Ja, het zijn rotklussen, komt me heeeeeel bekend voor. Maar je hebt het weer gedaan, knapperd! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!