donderdag 6 september 2012

KLUSLIJST

Hier een lijstje van wat ik allemaal nog moet/wil doen.

Klusjes nog te doen
  • Afzuigkap opbouw opnieuw schilderen
  • Kitnaden tegelvloer woonkamer en keuken vernieuwen
  • Kitnaden aanrechtblad bijkeuken vernieuwen
  • Bolderkar opknappen
  • Hobbykamer opruimen (een klus waar ik heel erg tegen op zie) (Mee begonnen maar nog niet af)
  • Mailbox opschonen (mee begonnen maar nog niet klaar)
  • Fotomappen op mijn lappie ordenen
  • Dak van cabrio plakken
  • Goed opbergruimte creëren voor al mijn sjaals (een oplossing bedacht nu nog uitvinden of dit hem ook is)
  • Kledingkast uitzoeken en opruimen (hangkleding niet allemaal uitgezocht, maar ik laat het even voor wat het is nu) Klus 50 en 52
  • Sokkenlade uitzoeken en opruimen Klus 25
  • Onderkant van woonkamer lade vastspijkeren. (K7) Klus 45
  • Keukenkastje (al het plastic) uitzoeken en opruimen (K8) Klus 14
  • Een adresboek vullen (K10)
  • Lade 5 van de woonkamer kast uitzoeken (K10) (Mee begonnen maar nog niet af)
  • Diverse dingen maken uit mijn LOSSE-EINDJES-LA. zoals: -ketting maken (K10), - schelpen plakken (K13), - autootje plakken(K18), Klus 43 kussenhoes van de hond Klus 49, spulletjes maken van fleecekleedtje.
  • Papieren uitzoeken en in de juiste mappen stoppen (administratie)(K16)
  • Nieuw opbergsysteem voor dvd's (K19)
  • Traptreden opnieuw bevestigen. (K19)
  • Plinten vastzetten keukenblok (eerst stekker verandere van koffiezetapp!)
en natuurlijk een hele boel kastjes, lades en hoekjes opruimen

Waarschijnlijk kan ik niet alles helemaal zelf, maar zo blijft het te minste wel onder de aandacht

Tevens ben ik er ook achter gekomen dat ik was spullen kwijt ben, misschien dat ik deze als ik ga opruimen tegen ga komen. Dan zijn namelijk:

Spullen kwijt
  • 2 paar Flippers (deze wilde ik graag mee nemen op vakantie, maar zijn onvindbaar.)
  • Een schoonmaakkammetje voor mijn haarborstel. (zo'n ding die je niet dagelijk gebruikt, maar wel heel gemakkelijk is) Laatst mijn bortsel maar weer met een kam gedaan, omdat ik het borsteltje nog steeds niet gevonden heb.

Door andere bloggen te lezen kom je natuurlijk ook weer op ideeen om uitvoer aan te geven om ze niet te vergeten schrijf ik ook deze op.

Ideeen van andere bloggers gekregen
  • Tassen uitzoeken en opruimen Klus 42
  • Alles pasjes in een passenetui doen Klus 20
  • Spreuken in een lijstje

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!