dinsdag 25 september 2012

Klus 25 Slaapkamer sokken en ondergoedkastje

Vandaag is onze slaapkamer weer aan de beurt. Ik ga dit kastje eens onderhanden nemen. Onze sokken en ondergoed kastje. De onderste 2 lades zijn van manlief. Een voor de sokken en een voor zijn ondergoed. De bovenste zijn van mij.

Nu is er aan de ondergoed lades niet veel eer te behalen. Ik neem niet eens de moeite meer (ik vind het gewoon te veel werk en het levert niets op) om het ondergoed op te vouwen. Nee, ik kiep het er zo in. Net zo makkelijk en niemand die het ziet als alleen wij, dus waar maken we ons druk over. Het scheelt een boel tijd wat betreft opvouwen en daar hou ik zeker wel van. :D

Helaas kun je de sokken niet zo er in kiepen, want dan vind je echt niets meer terug, dus die vouw ik altijd netjes in elkaar, maar dat mijn la nu ook netjes geordend is. Kan ik ook weer niet zeggen.
 Er ligt zelfs in mijn nachtkastje nog sokken in de la. Eens kijken of ik dit misschien samen kan voegen of te minste logischer in kan delen. Bij manlief liggen onder in zijn nachtkastje ook nog sokken die kunnen nog makkelijk in zijn la. Waarom deze niet in die la liggen? Dat weet ik zelf ook niet meer, maar goed daar komt nu verandering in.
Meteen pak ik de nachtkastjes er ook maar bij zoveel meer werk is dat niet. In het nachtkastje van manlief zit sowieso weinig (is dat niet bijna overal zo?), dus dat is met een paar minuutjes geregeld. In mijn nachtkastje liggen nog allemaal bh's ja die moeten natuurlijk ook ergens liggen. Eerst kijken of ik dit ook niet anders kan indelen. Ja naar alles goed bekeken te hebben en goed gesorteerd kan het mooi op een schapje en heb ik nog ruimte om de spullen die onder mijn nachtkastje lagen er bij te stoppen. Zo ook dit ziet er weer goed uit. Niet dat je er veel van ziet als het kastje dicht zit, maar ik ben er weer heel blij mee.
 

Het eindresultaat:
In mijn nachtkast laatje zitten nu alle beenwarmer, skisokken en halve sokjes. In mijn sokkenla liggen alle andere sokken. Nu maar hopen dat de sokken die nu in de was liggen er nog bijpassen anders moet ik alles weer om gooien. Het zal wel loslopen en ander weet ik nog wel een paar paartjes om weg te doen ;-) 
 En de la van manlief alle sokken heerlijk bij elkaar :D
 
 
Opruimtijd: 50 minuten

Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

1 opmerking:

  1. wat een goed idee, zeg, om je sokkies zo op te ruimen! en nu is het niet alleen in je kastje opgeruimd, maar ook in je hoofd. fijn! x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!