zondag 23 september 2012

Klus 23 Hobbykamer deel 3 (een laatjes en het bureau)

Zondag's is vaak een dag van rust en doen waar je zin in hebt. Te minste dat is hier altijd wel de bedoeling. Vandaag zijn we eerst gezellig op de koffie geweest bij een vriendin voor de verjaardag en nu.......
Nu heb ik nog te veel energie om rustig te zitten. Dus ik ga lekker even wat doen.

Op naar de hobbykamer. Vandaag deze laatjes maar eens aanpakken.
 Ooo wat zie ik daar? Met dat ik de foto maak zie ik dat de laatjes scheef hangen. Hoe kan dat nou?
Mmmm de schroef zit niet meer goed in het blad. Nou daar moet ik samen met manlief maar even naar kijken. Misschien kunnen we dit nog wel oplossen. Nu eerste de laatjes maar eens.
Before                                                 After
Dit wordt mijn enveloppen en kaarten la.
 
 Before
After
Dat ziet er al heel wat beter uit. Deze pennen in hun doosje kwam ik ook nog tegen. Ik kan wel zeggen de vondst van de dag of misschien wel beter gezegd van de hele week.  
Niet om de vulpen. Nee, daar heb ik niets mee, doe mij maar gewoon een balpen. Nee, ik wilde dit doosje weggooien, maar wel netjes even het papier er uithalen. Nou dat was maar goed ook, want anders.........
.... had ik dit weggegooid. Heb ik niet een vondst? Toen ik er over na ging denken, hoe hier zoveel geld kon zitten, kwam het verhaal weer bij me boven. Ik wilde het tijdelijk hier bewaren, zodat niemand het zou vinden. Haha nou dat was bijna letterlijk gelukt, zelf ik kon het bijna niet meer vinden. Gelukkig niet.
Nu ik toch bezig was met pennen dacht ik meteen mijn pennenbak maar even na te kijken. Doen alle pennen het nog wel? Zo niet dan weg er mee.
 
Meteen ook even de stiften geprobeerd. Ik heb toch wel aardig wat weg kunnen gooien.
Nu ik zo lekker bezig ben en nog genoeg energie heb, doe ik dit deel van het bureau ook nog even.
Zo ook dit ziet er al weer een stuk beter uit. Morgen de rest van het bureau onderhanden nemen en het witte kastje. Alles in deze hoek eens goed schoonmaken en dan heb ik deze hoek al weer schoon.
Dus ik zou zeggen morgen weer een dag lekker in de hobbykamer. Tot morgen. Nu ga ik even heerlijk genieten van een avondje op de bank.
 
 
Opruimtijd: 90 minuten (1 uur en 30 minuten)

Wordt je ook mijn volger?
Ik vind het leuk als je me volgt, maar gewoon een berichtje plaatsen mag natuurlijk ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!