dinsdag 11 september 2012

Klus 8 Aanrecht

Ja ik vond ochtend dat ik eerst maar eens even die afwas weg moest werken, want dit ziet er natuurlijk niet uit.
 Vaak kan ik er gewoon langs oplopen en denken ja dat komt straks wel, maar nu had ik het gister avond al in mijn hoofd zitten. Als ik opsta ga ik eerst even dat aanrecht weer netjes maken. Nou na 10 minuten zag het er al zo uit.

15 minuten verder was het al zo.
Maar met dat ik de foto maakte dacht ik wat doen eigenlijk al die spullen daar? Ok de zeep en afwasmiddel mogen blijven staan, maar de rest?

Deze doe ik maar gewoon weg, vorige week zei ik nog tegen manlief nee laat maar liggen daar kan ik de honden bakken mee schoonmaken, maar hij is toch echt wel te vies voor woorden, dus..... Hoppa bij het plasticafval. Ook deze hoeft hier helemaal niet te liggen.

Ook even netjes terug op zijn plekkie.  Meteen even de voerbakhouder van de hond schoonmaken.
 Ja wel duidelijk nog hé. Al lijkt hij viezer op de foto omdat er meerdere donkere plekken op zitten, maar vele kunnen er niet afgepoetst worden. Nee daar heb ik al eerder te hard opgepoetst waardoor het bovenste laagje er afgekomen is. Gelukkig zie je het niet als de bakken er in zitten.
Kijk hier zie je het verschil goed

         Voor

Na         

Zo ziet het er weer helemaal goed uit.
De theedoek en vaatdoek kunnen in de was.
En mijn aanrechtblad staat er weer mooi bij.
De laatste dingetjes opruimen. Oeps deze kast is ook echt wel een ramp. (Hoe kan dat toch, want deze heb ik echt nog niet zo lang geleden helemaal weer op nieuw ingedeeld.)
Nou ook die komt weer een ander keer aan de buurt nu eerste even een bakkie thee en ja toen vond ik deze (die al ik weet niet hoe lang in mijn kast ligt) misschien nu maar eens opmaken. Aaa het is een smaakje die ik niet zo lekker vind. Nou toch nog maar eens proeven en anders hup weg er mee.
 


 Inmiddels kan ik je vertellen dat ik aan mijn tweede bakkie thee zit en het is best goed te drinken. Ik zal maar zeggen smaken veranderen nog wel eens.

Zo maar eens verder met de zonnebrillen uitzoeken die ik gister op de kast heb laten liggen anders blijft dat ook weer liggen en dat is niet de bedoeling en wie weet doen ik vanavond nog wel een klusje.

Opruimtijd: 45 minuten 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk om je reactie te lezen ook al geeft ik niet altijd een reactie terug. (Alle vragen de gesteld worden beantwoord ik sowieso). Bedankt voor je bericht!